kako sam provela letnji raspust-žurnal


Limenko proradio sam. Povremeno se sam isključi il’ uključi, kaže gazda, ja ne obitavam dovoljno u kući da bih prisustvovala tom fenomenu, al’ mu verujem, pošto evo jutros na sabajle ustadoh i on zavržda svoju rapsodiju radujući mene bednu, robinju Isauru.
Jer, da znate, k’o što ću opisati u ovome kratkome žurnalu, ja sam u ropstvu. Nisu me oteli Čečeni, još gore, oteli me roditelji. I nema kući dok se sve ne sredi, al’ dobro, nije meni tamo tako loše, da se ne žalim. Daju mi povremeno vodu da pijem, a kad sam dobra i koricu ‘leba od prošle srede. Ljubav roditeljska granica nema, jelte.

A i prija mi malo odmor od tehnologije, što da se lažemo: lepo, pošto nema kompjutera, a televizor i daljinski su u posedu NJV Tate, mogu da biram: il’ u krevet odma’ posle crtanog, il’ sa njim da gledam Čak Norisa. I ja idem poslušno u svoju sobu. Ako mi se baaaš ne spava puste me da ribam kupatilo il’ da peglam zavese od markizeta, osam metara dugačke, od poda do plafona, komada čet’ri. Dobre duše, imaju razumevanja za mene, kupili mi i novog briska i ribaću četku, a mama me juče obradovala: crveni Domestos je zasijao na polici u kupatilu, sa sve bubamarom! Zna ona čime ja najbolje obožavam da se inhaliram. A bogami i da potegnem iz flajke. Sad kad ovo napišem idem da menjam neke štekere i kačim luster nov, a posle ima nešto da se šije i krpi. To zato što sam se premorila ovih dana, pa malo da me odmore. A rekli i breskve da mi kupe, one ćelave. Dva komada. Idem sad, ako sve završim na vreme možda me puste da ujutru spavam do pet.

Edit: muž ženi rodio dete, baba u 72 rodila sina da ima ko da je gleda u starosti :!: , Boris grlio Ivicu. :shock:

Sad sam sve vid’la. Sad mogu i dumrem.

Deder, nek virne neko kroz prozor da pogleda je l’ ide na nas neki meteor, Apofis neki, nešto. Vreme je za kraj sveta, majke mi.

29 responses to “kako sam provela letnji raspust-žurnal

  1. Kod nas je kraj sveta odavno!
    Mislila sam da ćete bar vi nekako da se spasite … :neutral:
    I šta kažeš dve breskve, ćelave? Men’ dali kajsije.

  2. A, sto se ne zove radna akcija, ta i ta, ono kako bese ORA kod roditelja. Lepo bre, bas na tim akcijama:)

  3. slika je super, ti si ova na celu kolone…. :mrgreen:

    meteor se spremao pre dva dana i promasio zamisli celu zemlju…. 8O eto, kaki’ smo baksuzi ni meteor nece na nas…..

  4. Ma ti si besna! Razmazili te do koske pa si sada digla nos. More, treba te pritegnuti a ne da fantaziras po blogu.
    Ljubac.

  5. Biće skoro propast sveta,
    nek propadne, nije šteta

    “U našoj kući pored druma,
    ima ko nigde slobode,
    mačke se drže dalje od podruma,
    miševi kolo vode.”

  6. Šap, većina blogerskog bratstva je na strani matoraca, ispalili smo te. Nego malo jače pritisni te pločice u kupatilu, nemoj da zabušavaš :lol:

  7. Au, pa nema te već dva dana, je l’ to sad moraš ti sama i po ćelave bresve da ideš?! :shock:
    Inače, odličan je crveni Domestos, mada ja koristim zeleni. :D

    Samo napred! Pozdrav! ;)

  8. Sva sreca, pa ima ko da te drnda. Mozda zasluzis i sladoled. Pazljivo s tom inhalacijom da ne pomisle da se uduvavas, da ne proglase novotariju u tim stvarima, a navikli da slusaju o lepku u kesi. I nemoj da dobijes katana i da ti ne ukinu crtani. Sta ces onda, jadna ti?

  9. Gledam komentare, pa ovi baš nemaju razumevanja… Vidi se da nikad nisu peglali zavese od markizeta, ni jedan komad. Ja te razumem, Šap. TO je robija. Zato sam izbacila zavese iz kuće, jer osim markizeta više nema normalnih zavesa (koje se ne peglaju). Eto.

  10. Hej,i ja volim te celave. I radujem se crvenom domestosu,mada vidim da neki zlobnici sada tvrde da je cilit beng bolji :mrgreen:

  11. Besna si ti more. Korito ti ljudi dali, jes da nije novo, al ocuvano, da se nocu zavuces ko ona iz bajke: kako bese, Ena, Ema, Milijana :-) Jos se zalis na Domestos, i savremena sredstva za rintanje. Cedj bi ti ja dala, pa da vis kako se ves beli. E, da, kad zavrsis kod roditelja produzi do mene leba ti, spemila sam ti cif, onaj ljibicasti i sa pumpicom :-)

  12. Šap, barabo nijedna!To prvo :mad:
    Drugo, limenko možda ima problem za bienergijom, pa mu treba ekspert-kompilacija Frojda i boema iz Skadarlije :mrgreen:
    Treće, kad ti ukinu ropstvo, mada ne vidim zašto bi, lako se održavaš, ti dođi da mi promeniš dve utičnice, a i treba neki kablovi od telefona da mi se uštemuju.Zavesa nema nijedna, ali imam ćelave breskve komada šest i aiax sa pčelicama i belim radicama, pa možeš da se uradiš do mile volje :lol:

  13. Ne javljas se? Na kojim si sada? Na domestosu, lenoru, aiaxu ili si presla na lepak, ipak? A mozda si se ipak zagnjurila u one celavce ili si, uspela da zaradis kaznu. Javi, ako treba da ti nabavljamo neko opravdanje i da se iscupamo iz roditeljskog doma!

  14. #Spes- Markizet? Imala 8+8+8 jednako 24m. Ne znam samo ko je bio Ajnštajn koji ih je kupovao :lol: :mrgreen:

  15. Aman zeno jel te udavise breskvama /celavim/ pa se ne javljas. Ili si promasila dozu domestosa, daleko bilo???

  16. Bas sam danas prala prozore i setila se tebe Shap. Turila i zavese u masinu, lenor u fijoku, i centrifuga do panja. Odmah ih obesila, ih, i disu i mirisu. Nista peglanje, cak ni markizet. Jel ste probale tako, moje dame? Imam takve kakve su, vec jedno dvadeset godina. Stalno bih nesto da ih promenim, ali mi se svidjaju zato sto su tako jako tanke i bele i prozirne i niko ne moze da mi viri unutra a ja sve vidim (i na dupe bih progledala). A ima jos jedan razlog zasto ih ne švicnem. Dobila sam ih od moje kume iz Amerike, prilikom moje posete njoj u Las Vegasu. Tako je ona dobra. Zna Maki. Kada smo odlazile od nje, samo je vatala stvari po sobi i ubacivala nam u kofere. Tako je bilo i sa zavesom. Skinula je sa garnisne, ali nije bila zakacena, nego samo prebacena. I nju je sjurila i pitala me da li mi treba. Ma, zeno bozija, ne treba mi. Ali, ona insistira i ugura mi u kofer. Onda sam ja moju postojecu dala prijateljici, a obesila kuminu. To je prica o markizet zavesi.
    Znaci, centrifuga do kraja i lenor. Ne pametujem, znam, iskusila.

  17. Dobrovoljno propustas da gledas Cak Norisa ?!
    O, Boze, kakvog sve sveta ima…
    Odo da vezem goblen, da se smirim.

Оставите одговор

